Velkommen til MALA universet - en verden af farver

Bloggen for dig der elsker farverne og den frække, skæve stil som MALA er kendt for og som gerne vil følge med i hvad der sker i MALAs univers.

søndag den 4. september 2011

Kjoler med spræl i til MALA kvinder

Hos MALA er du altid sikker på at finde smarte kjole i lækker kvalitet og med masser af skønne farver. Hos MALA designes "farverigt tøj til farverige mennsker".
For hvorfor skal det hele være sort, gråt og brunt bare fordi det er efterår/vinterkollektion?
Der er lækre kjoler både til de små piger (0-12 år) og de voksne (XS-XL).
Ud over AW11 kollektionen finder du også mange lækre kjoler i udsalgskisten fra SS11 kollektionen, hvor du virkelig kan gøre nogle gode kup - og husk på hvis du køber via mig, får du ekstra 25% rabat oven i.
Hvad med den klassiske og alligevel frække "konfektkjole":

Eller denne lækre varmorange velourkjole (
Eller den frække stribet Dicte kjole som findes i to farvevarianter:

Se mere på www.malashop.dk. Og husk bestiller du via hannem@mala.dk får du altid yderligere 25% - også på udsalgsvarerne.

2 kommentarer:

  1. Hej - Jeg har købt en Mala kjole på et loppe marked, og synes den er vild flot, jeg kunne godt tænke mig nogle flere. Men når jeg går ind på malashop.dk kan jeg kun finde børnetøj. Kan du hjælpe mig? Hilsen Benthe

    SvarSlet
  2. Sælger i stadig mala til voksne? :-)

    SvarSlet